in need

Höstmodet är så himla fint i år och jag känner att det finns så mycket fint som jag vill ha. Helst av allt skulle jag vilja köpa allt men de saker som står allra högst upp på min lista just nu är:

1. En fin tröja med armbågslappar på. Jag tycker det är så himla fint men jag hittar ingen som passar... Den från h&m som jag visade härom dagen satt inte fint på mig :(
2. En poncho!! Pochos är så himla fina om man inte har lust att klä upp sig någon dag eller bara känner för att köra slapparstilen. Svarta jeans och en stor poncho är MUMMA!
3. Ett par höga mörkblå jeans. Det är vad som är det ultimata för mig just nu. Älskar höga byxor! Jag har ett par svarta höga jeans från monki men vill såå gärna ha höga tajta jeans också. Jag letar på!

När jag hittat de här sakerna kommer jag bli väldigt lycklig! Hoppas det blir inom en snar framtid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0