Mimmi Anette Söt Jonsson










 Va tiden kan gå fort. Nu vi känt varandra i snart fem år och många fler ska de bli. Och de har vart fem underbara år av skratt,kärlek och omtänksamhet. Jag vet inte vem jag skulle vara eller vad jag skulle göra utan dig. Du är den snällaste, givmildaste, sötaste,snyggaste personen jag känner. Jag hoppas stark och innerligt att vi kan hålla ihop livet ut, att vi kan vara lika goda vänner då som vi är nu. Du är som min syster, min andra halva. Och jag önskar dig all lycka i livet. Jag älskar dig Mimmi Jonsson.♥


Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag älskar dig jättemycket min underbara louise och jag hoppas och tror att vi kommer hålla ihop väldigt väldigt länge! du är den absolut bästa vän jag har och vet inte vad jag skulle göra utan dig <3 <3 DU ÄR BÄST!

2010-09-11 @ 16:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0