Fredagshumor till MAXIMUM

Datorn: Hej! Vad heter du?

Mimmzzan: Mimmzzan

Datorn: Och jag heter Datorn.

Mimmzzan: hej datorn

Datorn: Hejsan!

Mimmzzan: vad gör du?

Datorn: Inget.

Mimmzzan: varför

Datorn: Därför att jag vill det!

Mimmzzan: jaså

Datorn: Ja. Det kliar i min hårddisk.

Mimmzzan: klia tillbaka då!

Datorn: Hur många näsor har du?

Mimmzzan: 300

Datorn: Jaha.

Mimmzzan: hur många näsor har du?

Datorn: Ganska många.

Mimmzzan: är du dum i huvet?

Datorn: Ja, verkligen!

Mimmzzan: har du ens ett huvud?

Datorn: Ja, det är klart att jag har.

Datorn: Tralala.

Mimmzzan: sjunger du bra?

Datorn: Jag vet inte.

Mimmzzan: har du inte provat?

Datorn: Jag vet inte.

Mimmzzan: varför vet du inte?

Datorn: Därför att du ska ha något att fråga om.

Mimmzzan: kan du iinte prova dÅ?

Datorn: Ja!

Mimmzzan: gillar du makaroner?

Datorn: Jag vet inte.

Mimmzzan: har du iunte smakat?

Datorn: Jag tror det.

Mimmzzan: makaroner med falukorv är godast! helst ska de vara stuvade också ;)

Datorn: Ja, det ska helst.

Mimmzzan: du är väldigt rolig du!

Datorn: Ja, det är jag.

Mimmzzan: can you speak english too?

Datorn: Det vet ingen.

Mimmzzan: har du kuL?

Datorn: Ja, det är klart att jag har.

Mimmzzan: har du kuk?

Datorn: Nej!

Mimmzzan: har du en mus?

Datorn: Det vet ingen.

Mimmzzan: du måste väl ha en datamus?

Datorn: Jag tror det.

Mimmzzan: är det din partner?

Datorn: Ja.

Datorn: Nu blev det tyst...

Mimmzzan: ja jag har annat att göra än att sitta och chatta med datorn!

Datorn: Ja, kanske det.


Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH

2011-04-09 @ 13:36:14
Postat av: hanna

hahahahahahah

2011-04-09 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0