CHILLIDAG

Världens chilligaste dag. Vaknade iofs som vanligt och gjorde mig iordning. Skulle gå till bussen (som jag missade) och smsade då Hanna och frågade om hon kunde meddela läraren att jag skulle bli sen men hon skulle också bli försenad, så jag frågade Ida samma sak och då sa hon att vi inte hade någon natur på morgonen. Då vandrade jag hem igen och råkade ramla på en hal isfläck och det måste sett hur kul som helst ut eftersom jag låg och krälade runt på marken en stund innan jag samlat mig och kunde resa mig upp. Men om någon såg mig så spelar det ingen roll (även fast det va lite pinsamt), för då fick den iaf ett gott skratt! Oturen var att mina byxor gick sönder på det mest konstiga stället. Inte mellan benen som det brukar göra, utan längst ner precis vid foten! Så nu har inte ett enda par hela byxor.. Dags att köpa nya kanske!
Ska strax dra mig till skolan men jag har bara engelska och idrott så det är verkligen chillipill :D

Inser att detta har varit ett himla tråkigt och onödigt inlägg men jag var bara tvungen att dela med mig av min underbara dag! Skickar med en bild på mina trasiga byxor x(
Have a Nice Day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0