Skulle lätt kunna dö för den här mannen!



Inte nog med att han är den snyggaste och sexigaste mannen som går på denna jord, men han är så himla bra på det han gör också! Han har spelat hur många olika roller som helst, t.ex. Jack Sparrow, Sweeny Todd, Willy Wonka, Gilbert Grape och många fler, och han är lika bra i varenda film! Man kan heller inte tro att han närmar sig 50 år! Han ser högst ut att vara 37...
Om han skulle knacka på min dörr skulle jag inte tveka ett ögonblick på att släppa in honom! Lite överdrivet att dö för honom kanske men jag skulle iaf ta en kula i benet för honom! Tror jag...

(kände att jag var tvungen att skriva av mig lite om hur snygg och sexig och underbar han är... Hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0