Vad ska du bli när du blir stor?

Mat är ju något som är en stor del av våra liv. Utan man överlever mat inte, det är ju ganska självklart. Jag älskar verkligen mat och såhär två år efter att jag valt program till gymnasiet börjar jag fundera på om jag valde rätt..
Nej, det är klart jag valde rätt men jag har börjat tänka i matbanor och är en aning sugen på att bli kock!
Fatta vad skoj att få laga god mat hela dagarna och äta den! Mat är verkligen min passion (hur töntigt det än låter) och skulle kunna äta 24-7 om jag kunde!
Nu låter jag som värsta tjockisen som bara tänker på mat hela dagarna men jag älskar verkligen mat! Men men, jag får väl ha mat som en hobby och lära mig att laga URGOD mat till min familj och till speciella tillfällen. Men som jag nog gjort klart i detta inlägg: 

JAG ♥ MAT!


Hur gott ser inte det här ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0