Den långa väntan är över!

Som Louise påpekade i förra inlägget så vill jag gärna ha vår! Men jag har faktiskt några tecken på att det faktiskt är vår på riktigt nu. Jag tänkte presentera dom i detta inlägg så här är dom:

1. Snön är på väg att smälta bort och det finns inte mycket kvar nu
2. Det som marken består av just nu är småstenar och vattenpölar. På en del platser finns också diverse isfläckar (som jag gärna vill halka på precis när jag passerar någon)
3. Det är ljust fram till 17.30 (minst) på kvällarna
4. Man vaknar till fågelkvitter på morgonen (eller åtminstone hör man det väldigt ofta på dagen)
5. Ån är rinnande!!!! Och inte bara ett stort område med is och snö
6. Det är mars och det är ju den första vårmånaden

Den sista orsaken tycker jag är den viktigaste av alla och som bevisar mest att våren är kommen:

7. SOLEN VÄRMER!!!!!! ♥



Så med detta inlägg har jag nu konstaterat och bevisat att det är vår!!!

Och cirka 12 veckor kvar till sommarlovet för dom som ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0