FetTisdagen




Här sitter jag och försöker plugga, men hur irriterande är det inte när man har bestämt sig för att göra det, är hur taggad som helst och så hittar man ingen fakta om det som man ska skriva om... En aning irriterande kan jag meddela!

Hur som helst så är det fettisdagen idag och även den internationellea kvinnodagen! Så grattis alla kvinnor där ute! Jag ska fira med en semla och plugg (om jag kan hitta den fakta jag söker) Imorgon är det friluftsdag och på torsdag bär det av till Vemdalen för en helgs skidåkande med pappsen! SKÖJ! :D

<3

P.S. Bara oseriösa bilder! Tro inget annat! (förutom bilden längst ner till vänster. Så ser jag ut varje dag xP)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0