Life will smile for you

Tisdag, har haft praktik. Flöt på riktigt bra i dag faktist, sånna dagar borde de finns fler av. Speciellt i skolan. Hade tänkt att jag skulle vara duktig i dag och plugga, men kommer nog inte bli så som vanligt. Men men, har i alla fall klippt mig i dag :) Jaa, eller min duktiga vän Milla snarare. Blev väldigt nöjd, hon är en riktigt naturbegåvning den tjejen ;) Därför så bokade jag också en tid till Mimmi nästa tisdag. Så nu fick hon en spark i röven, hon som har tjatat om att hon måste klippa sig så länge. Så varsågod min vän!

Tänkte börja med en ny grej här på bloggen också. Läser relativt mycket bloggar, så tänkte börja tipsa om mina favoriter och nya bloggar som jag hittat. Hoppas ni gillart. Pöss




Kommentarer
Postat av: M

Tack sötis! :D

2011-03-15 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0