Du vet den där känslan?

Får en viss känsla i kroppen när jag hör en speciell låt. Det går inte riktigt att beskriva. Jag blir både glad och ledsen på samma gång. Jag får en känsla av att bara springa allt vad man orkar ända tills man inte orkar mer. Jag vill bara gråta allt vad jag har till jag torkar ut, tills det inte finns en enda droppe kvar i mig. Jag får som en klump i halsen men ändå en befriande känsla. Som om allt jag är orolig för, allt som stör mig, allt som jag vill ändra på bara försvinner. Det är något med den här låten som bara gör mig så himla lycklig men som också gör så att jag bara vill bädda ner mig i min säng med täcket över huvudet och stanna där för alltid utan att behöva bry mig om någonting!

Lyssna på "Ingenting Någonsin" av kent och se om du får samma känsla som jag...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0