We are back! Eller, ja, jag i alla fall!

Bloggar från mobilen, kl är 00.58 och jag kan inte sova! Haft världens mysigaste fika med tjejerna i dag! ni är riktigt grymma, så glad att jag har er. <3  Helgen för övrigt har vart lugn och skön. I fredags va jag bara hemma och tog de lungt, Calle va hemma från Arboga också så de va kul att träffa honom lite. Lördagen va lugn och skön den med. Brunchade med mormor och morfar innan jag drog mig till stan för att möta upp min underbara fru. Hon hittade en vinterjacka på monki(äntligen!), vi drog oss sen mot corner och möte upp fin fina Emelie för att ta vägen förbi Strängnäs marknaden. Blev en riktig underbar skratt dag! Har så sjukt kul med den bruden alltså!  Så för att sammanfatta de hela så har min förövrigt vita helg vart lövely! Ska också försöka uppdatera stadigt nu ett tag;) Natti! //L

Kommentarer
Postat av: E

amicae <3

2011-10-18 @ 18:54:21
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0